Reklamacje i wnioski

Data publikacji 14.02.2012

Reklamacje i wnioski

Reklamacje i wnioski przyjmowane są:

  • w formie pisemnej na  adres MPK Sp. z o. o. we Wrocławiu, 50-316 Wrocław, ul. Bolesława Prusa 75-79,
  • telefonicznie (tel. 71-321-72-70, 71-321-72-71),
  • elektronicznie (formularz zgłoszenia reklamacji i wniosku na stronie internetowej spółki)
  • osobiście w Biurze Obsługi Pasażera przy ul. B. Prusa 75-79 od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00-18.00 i w piątki w godz. 8.00-16.00.

Członkowie Zarządu przyjmują interesantów w sprawach reklamacji i wniosków w każdą środę w godzinach od 13:00 do 15:00 w siedzibie Spółki przy ul. B. Prusa 75-79.

Data publikacji 14.02.2012

Data modyfikacji 05.05.2014
Rejestr zmian
Autor:

Osoba publikująca: Krzysztof Pietruczuk
Dział Informatyki i Telekomunikacji

Statystyka strony: 17611 wizyt