Reklamacje i wnioski
Data publikacji 14.02.2012
Reklamacje i wnioski
Reklamacje i wnioski przyjmowane są:
- w formie pisemnej na adres MPK Sp. z o. o. we Wrocławiu, 50-316 Wrocław, ul. Bolesława Prusa 75-79,
- telefonicznie (tel. 71-321-72-70, 71-321-72-71),
- elektronicznie (formularz zgłoszenia reklamacji i wniosku na stronie internetowej spółki)
- osobiście w Biurze Obsługi Pasażera przy ul. B. Prusa 75-79 od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00-18.00 i w piątki w godz. 8.00-16.00.
Członkowie Zarządu przyjmują interesantów w sprawach reklamacji i wniosków w każdą środę w godzinach od 13:00 do 15:00 w siedzibie Spółki przy ul. B. Prusa 75-79.
Autor :
Osoba publikująca: Krzysztof Pietruczuk
Dział Informatyki i Telekomunikacji
Statystyka strony: 23130 wizyt
Osoba publikująca: Krzysztof Pietruczuk
Dział Informatyki i Telekomunikacji
Statystyka strony: 23130 wizyt